نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3277
-
الف
+

«فریبا نادری»: نقش های منفی را دوست دارم/ روح پری سیما در ستایش4

بانو «فریبا نادری» درباره سخترین سکانس بازی خود در سریال «ستایش3» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، بانو «فریبا نادری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «ستایش2» و «گمشدگان» شاهد بودند، درباره سخترین سکانس بازی خود در سریال «ستایش3» سخن گفت.

 «فریبا نادری» که در یک برنامه تلویزیونی حضور یافته بود، گفت: سکانسی که دخترهای انیس را تهدید می کردم سخت ترین سکانسی بود که در این سریال بازی کردم، در واقع زمانی که دیالوگ های این سکانس را به زبان می آوردم بسیار ترسیده بودم چرا که بیان کردن چنین جملاتی برای من که به تازگی حس مادر شدن را تجربه می کردم بسیار سخت بود.

وی با بیان اینکه به اجرا و گردانندگی برنامه هم علاقمند است، گف: من اجرا و مجری گری را دوست دارم اما اگر بخواهم بین بازیگری و اجرا یکی را انتخاب کنم قطعا بازیگری را انتخاب می کنم چرا که در بخش اجرا تاکنون فعالیت نداشتم و نمی دانم این حس شیرین تر از بازیگری است یا خیر.

بازیگر نقش «پری سیما» درخصوص پذیرفتن نقش های منفی گفت: من بازی به عنوان کرکتر های منفی را دوست دارم ولی اینکه بخواهم همیشه نقش منفی بازی کنم، تاثیر منفی روی من می گذارد و این را نمی پسندم.

بانو نادری در پاسخ به سوال گرداننده برنامه که آیا اگر فصل چهارم سریال ستایش ساخته شود، در آن حضور خواهد داشت یا نه، با خنده گفت: با شناختی که از پری سیما دارم بدون شک حضور خواهم داشت چراکه روح او هم می تواند اذیت کننده باشد.

 «فریبا نادری» در 23 حمل(فروردین) سال ۱۳۶۳ خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

بانو نادری 20 ساله بود که با بازی در سریال «مروارید سرخ» در سال 1383 خورشیدی پا به عرصه بازیگری گذاشت.

«گل بارون زده»، «یلدا»، «غیرمحرمانه»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «چک برگشتی» و... از جمله سریال هایی است که این بازیگر ایرانی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

 «فریبا نادری» در سریال تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی «سعید سلطانی» کرکتری منفی تحت نام «پری سیما»را بازی کرد که به دنبال اجرایی کردن نقشه‌هایش برای نابودی خانواده حشمت فردوس است.

بیشتر بخوانید :

«ستایش 3» 40 قسمت دارد/ خبری از غم و غصه نیست

پشت صحنه ستایش 3

«داریوش ارجمند» از ستایش 3 گفت

«شهرام اسدپور» در ستایش 3

بازیگران ستایش3

داستان ستایش 3

فریبا نادری در «ستایش3»

دانلود فصل اول ستایش

دانلود فصل دوم ستایش

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر